- Простір Підтримки
1.1. Кризовий центр
Кризовий центр – діяльність спрямована на мінімізацію і подолання кризових ситуацій та підвищення потенціалу вразливих осіб:
– інформування про послуги, наявні в громаді, через оператора кол-центру;
– допомога в кризових ситуаціях для забезпечення базових потреб;
– кейс-менеджмент: довгостроковий супровід та комплексний підхід у вирішенні проблем;
– психологічний супровід: індивідуальні психологічні консультації, групи взаємної підтримки, тренінги;
– програма «Гроші за роботу» – надання грантів людям у кризових ситуаціях з метою покращення їх становища та залучення до ініціатив на благо громади;
– юридичне консультування.


1.2. Центр розвитку громад
Центр розвитку громад – підтримка самоорганізації громад та локальних ініціатив (спільнот, груп активістів та волонтерів) у пошуку ресурсів, навчанні, підвищенні потенціалу:
– надання простору для зустрічей та взаємодії ініціативних груп, представників громад, спільнот, громадських активістів;
– підтримка самоорганізованих груп, що реалізують діяльність на благо громади;
– фасилітаційний супровід місцевих ініціатив;
– проведення тренінгів та семінарів, спрямованих на посилення потенціалу громад;
– програма мікрогрантів для розвитку соціально значущих ініціатив, громад та спільнот;
– акції та заходи з активізації та залучення волонтерів.



1.3. Центр для дітей та молоді
Центр для дітей та молоді – соціально-педагогічний супровід дітей та молоді, спрямований на отримання знань і навичок, що сприяють здоровому способу життя, соціальній адаптації та реінтеграції
Напрями діяльності:
– виявлення та сприяння розвитку різних інтересів і потреб дітей та молоді;
– організація виховного та корекційного процесів;
– проведення спортивно-оздоровчих та творчих заходів;
– індивідуальне та групове психологічне консультування;
– профорієнтаційні заходи;
– спільні групові заняття для батьків та дітей.




1.4. Ресурсний центр
Ресурсний центр – діяльність, спрямована на забезпечення партнерської взаємодії державного та громадського секторів у розвитку соціальної сфери:
– створення платформи для зустрічей громадських організацій, місцевих органів влади, активістів та ініціативних груп;
– організації відкритих заходів, спрямованих на покращення соціальної сфери;
– лобіювання ініціатив (представництво інтересів) громадського сектору в органах місцевого самоврядування;
– сприяння встановленню зв’язків та розширенню кола партнерів;
– заходи, спрямовані на популяризацію, підтримку та розвиток соціально відповідального підходу у діяльності підприємств та організацій.



